26.1.2013

across the universe

Istuskelen tässä hennaväri päässä, ja vähän jännittää millainen lopputulos tulee olemaan. Alunperin olin ostamassa mustaa ja punaista jotka olisin sekoittanut yhteen, mutta myyjä sitten suositteli mahonkia, joten nappasin sen mukaan. En tietenkään mössöä päähän laittaessa tajunnut laittaa hanskoja, joten sormet on hurmaavan vihertävät... vaikka kuinka yritin hangata kuorinta-aineella ja ties millä. Toivottavasti kuluu pian pois...







Lähdin iltapäivällä siskon kanssa pikaisesti Kamppiin pyörähtämään, etsimään tuolle farkkuja. En jotenkin tykkää yhtään päivistä, jolloin ei tee mitään "järkevää". Tein myös älyttömän hyvää tofu-pinaattipastaa!

Tässä kuitenkin päivän lookkia, oon ihan rakastunut tohon takkiin...en tosin oo vielä päättänyt, näytänkö ihan idiootilta se päällä.


Nyt meen pesemään tän värin pois!

22 kommenttia:

  1. voi luojaaaaaa janina nää kuvat...! et sitten yhtään täydellisempi viitsisi olla! :o <3

    VastaaPoista
  2. ootpa ihana!<3 ja oon ite kans katellu noita galaksi leggingsejä netistä, mutten vielä edes niitä halvimpia oo raaskinu tilata.. ehkä joku päivä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos:3 ne on kyllä ihanat, eikä oo vielä edes niin rantautuneet suomeen (odotan jo kauhulla sitä, kun joka toisella tulee vastaan tollaset)
      mua himottaa ihan hirveesti ostaa lisää kaikkia erikoisempia printtileggingsejä xd

      Poista
  3. Ihania kuvia taas <3 Toivottavasti hiuksista tuli hyvät! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! tuli niistä ihan, ajattelin kyllä värjätä ehkä juuren toiseen kertaan kun se jäi vähän vaaleemmaksi :o

      Poista
  4. Ihana oot <3 :) Voitko laittaa ton pastan ohjeen? :D

    VastaaPoista
  5. Ihanat legginssit ja vaatteet muutenkin! Oot tosi nätti janina :)

    VastaaPoista
  6. näytät 70-luvulta karanneelta :D

    VastaaPoista
  7. Voi että olet kaunis!! En voi oikeen muuta sanoa :) Pasta näyttää ihanalta, ja mielenkiinnolla odotetaan uutta väriä :D

    VastaaPoista
  8. Tykkäätkö sun vartalosta? Millanen on sun unelmakroppa? Kumpi on sussa kauniimpaa, vartalo vai kasvot? Mitä harrastat? Mitä koulua käyt? Tykkäätkö laulaa? Ootko hyvä tanssija? Mitä lajia tahtoisit harrastaa/minkä lajin harrastajia ihailet tai oot kateellinen? Ootko hyvä koulussa? OOT NÄTTI!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En, mutta oon kuitenkin tyytyväinen että oon terve. Unelmakroppa-ihannetta yritän muuttaa tervermpään suuntaan, joten vastaan että timmi ja vähän lihaksia, ei kuitenkaan liikaa, hyi. Ite tykkään enemmän omista kasvoistani. Harrastan salilla käymistä ja valokuvaamista. Opiskelen toista vuotta lähihoitajaksi Omniassa. Tykkään laulaa kun oon yksin, säästääkseni muiden korvia raakkumiseltani. Tanssissa oon surkee, vaikka siitäkin tykkään! Oon katkera siitä, että lopetin baletin joskus 11v., eli niitä kadehdin! Oon kai ihan ok koulussa, ka yläasteelta lähtieasä ei ollut kehuttava mutta nykyään saan lähinnä kolmosia (arviointi hylätty-3) . KIITOS!

      Poista
  9. Halusin vaan sanoa että oot hurjan kaunis ja sun kroppa on täydellisen näkönen noissa kuvissa, älä ikinä luule enää olevas liian iso. <3 en oo aiemmin kommentoinu mut oon seuraillu iät ja ajat sua blogimaailmassa. Vaikutat aidosti hyväsydämiseltä ja kaunismieliseltä ihmiseltä ja harvasta pinnallisesta teinibloggaajasta voi niin sanoa. :---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Luin ensin että kaksmieliseltä..:'D

      Poista
  10. AAAA MISTÄ NOI LEGGINSIT ON? ♥ Kerro ja äkkiä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. romwesta! mutta varotan että sieltä löytää ihan liikaa kaikkea ihanaa ♡

      Poista