22.2.2013

uusi rakkaus ♥


Testailin pikaisesti uutta objektiivia, Canonin100mm/2.8 macro USM. Voisin kertoa olevani rakastunut! 

Mun hiihtoloma meni muuten vähän uusiksi, kun tiistaina aamupäivästä soitettiin töihin. Oon ollut nyt sitten itavuoroja tekemässä, huomenna oon välivuorossa 9-19 ja sunnuntaina pieni lastenhoitokeikka. Töitä riittää myös ensi viikoksi, kiva lähteä seitsemän jälkeen aamulla TOPpiin, päästä sieltä kolmelta ja olla neljältä hoivakodilla ja viettää siellä ilta. Onneksi kotimatka tuolta on lyhyt, muutama minuutti kävellen. Oma aika on siis vähissä olematon, mutta no...saa palkkaa! Ja kiva olla tuolla pitkästä aikaa, muutama vanhus jopa muisti mut, mistä oon ylpeä! Onhan ne sentään dementikkoja. Oon niin yllättynyt siitä, miten paljon tuolla tykkään olla, en olisi uskonut ikinä viihtyväni pesemässä kurttupeppuja :D Onhan se paljon muutakin : ) Teitä tosin tuskin kiinnostaa lukea mun höpötystä töistä :'D


En malta odottaa, ens viikolla on muutaman kynsihöperön kanssa miitti! Vastahan sinne oli vielä yli kuukausi, oijoi...♥

Niin ja mallina kuvissa toimi Viljami Vili Villasukka. ♥

6 kommenttia:

  1. aivan sairaan hyviä kuvia! odotan kyllä, että kuvailet lisää uudella objektiivillas! :-) tsemppiä töihin murunen! ♥

    VastaaPoista
  2. Söpöpöpöjä kuvia<3 Mäki oon
    harkinnu ton objektiivin hankkimista kun se ei oo mitenkään hillittömän kalliskaan. :) Toisaalta en oo viel päättäny et haluunko just tän vai jonku toisen.. kaikki kyl tuntuu kehuvan tätä. Osaatko sanoa mitään asiaa, mihin tässä objektiivissa et olis tyytyväinen? :D

    ps. Mä oon yrittäny lähettää tätä kommenttii jo pari kertaa mut en tiiä onko tää koskaan lähtenyt, kännykkä kenkkuilee, mut jos näitä tulee monta niin saa poistaa ylimääräiset. :S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Viljami on ihana ♥
      Mä vertailin pari kuukautta eri objektiiveja, ja aina voisi jatkaa sitä pohdintaa mut päädyin sitten tähän, just kun oli kehuttu niin paljon. Niin vähän oon vasta kuvannut tällä, etten oikeen osaa sanoa mitään vikoja. Mut suosittelen :3

      Poista
  3. Haha! Toi marsu näyttää JUST siltä, että se tulee ja syö sun kameran pehmusteet! :D Varsinki tos yhes kuvas, missä sen kynnet näkyy!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kieltämättä :D hyvä kun muistutit, samantien laitoin tilaukseen uuden, kun en löytänyt sitä vanhaa!

      Poista