6.3.2013

Tykkäänkö vai enkö tykkää?














Sunnuntailta lookkia! En oo varma, tykkäänkö tästä vai en :'D Paita on muutama vuosi sitten Monkin aleista ostettu (ja kaikki mukana olleet muistaa varmaan vielä mun toteamuksen "hei, täähän on toiselta puolelta pidempi ja toiselta lyhyempi"!) enkä oo pitkään aikaan enää käyttänyt, kun värit ei tunnu oikein omilta. Päätinpä testata vielä kerran ennen kierrätykseen heittoa, enkä oo nyt varma pidänkö ton kuitenkin :D Jos sen vaikka antais hetken olla kloriitissa, antais vähän haalentua? Ja foliolegginsit, niinkuin sisko järkyttyneenä totesi lähtiessään ottamaan kuvia - muttei kauas, ettei kukaan nää.

10 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. ainiin, pikkasen häikäs kun aurinko paisto suoraan silmiin, joten kyllä, ilmeet :D

      Poista
  2. Noi leggingsit on ihanat! Minulle! :D

    VastaaPoista
  3. Hieno toi on <3 Ja noi folioleggingsit on aivan mahtavat! *tahtoo* :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, ne on muuten sieltä Ronjafashionilta sillä lahjakoodilla, että kiitos siitäkin ;p

      Poista
  4. no rehellisesti en tästä asusta oikeen tykkää, yleensä kyllä sun asut on ihania <3

    VastaaPoista
  5. Heti olin menossa Monkin sivuille tilaamaan tollasta paitaa, mutta sitten luin että se on aikaa sitten ostettu. :< Sopii hyvin sulle tuo väri! Tykkään kovasti tästä, mutta "folioleggingsit" ei ole mun makuun, mutta ne voi hyvinkin olla sun makuun. :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei :( Kiitos, mulla on jotenkin tosi vähän tän värisiä vaatteita (tai tää onkin ainokainen) Mä en itekkään tiedä, tykkäänkö foliokintuista vai en :D

      Poista