31.3.2013

world behind my wall

Kuvia perjantailta. Ei, lauantailta? Mulla on päivät jo ihan sekaisin, kiitos pääsiäisloman!



Huonot kynsipäivät tuntuu vainoavan mua. Teen joka päivä uudet kynnet, joskus useammatkin, mutten vaan tykkää. Joko on intoa tehdä ja sormet ei tottele, tai toisinpäin. En jaksaisi aina vaan turvautua tylsästi leimailuun.

Loman aikana olen nukkunut, nähnyt kavereita, järkyttynyt taas alkoholin hinnasta, tuntenut itseni maailman onnellisimmaksi tytöksi, käynyt kirpparilla ja tänään jopa sain psyykattua itseni lenkille! Oon ylpeä, ja vielä päiväsaikaan - oon aina kammoksunut sitä, että ihmiset näkee kun lyllerrän tuolla.
Huomenna ajattelin käväistä salilla ja saada jotain fiksumpaa kuin fb:ssä pyörimisen ja bloggerin selaamisen, aikaiseksi. Mitä, se on vielä vähän mietinnän alla..
 

13 kommenttia:

  1. Niin ihana toi sun mekko! Mistä se on :) ?

    VastaaPoista
  2. oot kyllä niin kaunis taas kerran :-)

    VastaaPoista

  3. Our team was looking at your website and we really love your style and were wondering if you would like to do a guest blog post for our site? We are looking for fashion savvy people like you to become a Tripanista Contributor. Email us at Tripanista@gmail.com for details!

    VastaaPoista
  4. Oiii, sä oot taas niin ihana <3

    Hihii, ja oon onnellinen sun puolesta kun oot maailman onnellisin tyttö! :)

    VastaaPoista
  5. Niinpä, oot tosiaan kyllä yks upeus! Hienoa kuulla, että oot tuntenut onnellisuutta <3

    VastaaPoista
  6. Miten joku voi olla noin kaunis?? WAU :)

    VastaaPoista