12.8.2013

benji, bungee, bungy....

Kuka arvaa jo ensimmäisestä kuvasta, mitä tein keskiviikko-iltapäivänä?

 

Oikein!
Hyppäsin monen vuoden haaveilun jälkeen benjin.
Harmiksi "vain" reilusta sadasta metristä,
sillä 150m nosturi oli melkein koko kesän rikki,
eikä sitä ehditty korjaamaan enää täksi vuodeksi.

Tärisin ja toistelin "apua, apua, herranjumala oon hullu"
korin noustessa koko ajan ylemmäs.
"Älä kato alas...on vaan vaikeempi sulle"
Varmaan onnistuu.
Sydän hakkaa tuhatta ja jalat tuntuu makaronilta.
Kolme, kaksi, yksi, m e n e .

Aika mahtava fiilis ja hieno kokemus.

Seuraavaksi Europabrücken sillalta alas 192 metristä?

22 kommenttia:

  1. Huh! Jäis kyllä tekemättä multa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä todella ihmettelin, että miten mä u s k a l s i n hypätä siitä reunalta alas!

      Poista
  2. Mua ei oo ikinä kiinnostanut moinen, mutta tänä kesänä kaikki tuntu hyppäävän, joten onhan se vähän alkanu kutkuttaa.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä innoistuin silloin, kun olin mukana kun isä hyppäsi ekan kerran joskus kun olin ala-asteella!

      Poista
  3. huihui oot hullu!!! :D vaikka itteeki houkuttais..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vähän pitää olla! yhtä kokemusta rikkaampana taas, kannattaa jos houkuttaa!

      Poista
  4. HYIII huh!!! :D mä en pystyis ikinä! taju lähtis varmaan hypätessä.
    wow!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä pelkäsin et mitä jos tulee pissat housuun...:------D ei tullut!

      Poista
  5. Hui, ootsä rohkea ♥ mommyn kulta ♥

    VastaaPoista
  6. Oho! Siistiä, hieno tempaus :D

    VastaaPoista
  7. Tosi kiva asu! Noi shortsit on ihanat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! ostin noi vähän niinkuin treenishortseiksi, mut tullut käytettyä vähän muutenkin :D

      Poista
  8. Ooo, tosi jännää! En oo ite uskaltanut ikinä :)

    VastaaPoista
  9. laitoin sulle haasteen mun blogissa!! (:

    http://amaija.blogspot.fi/2013/08/haaste.html

    && apua, mäki haluan kokeilla tota!! :D

    VastaaPoista
  10. heii laitoin sulle haasteen mun blogissa :)

    huttuselmi.blogspot.fi

    VastaaPoista
  11. mä en tiedä ootko sä se sama tulitikkutyttö jonka mä joskus tunsin, se sama janina. tää on eka kerta kolmeen vuoteen kun ees yritän löytää sua. enkä tiedä muistatko sä edes mua enää tai että ootko ikinä miettiny miten mun sitte kävi. anteeks että vaivasin näin. halusin vaan sanoa moi.

    -milla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. laita kiltti mulle sähköpostia mankipeipi@hotmail.com !

      Poista