25.3.2014

vahinko-onnistumiset

Viimesimmät lakkaukset (mitä en ole edes jaksanut kuvata) ei jotenkin ole ollut mieleen,
joten aloin näitäkin tekemään vähän "no ei kuitenkaan onnistu" -asenteella.
Nappasin parit ensimmäiset silmiin osuneet lakat,
enkä ollut edes kovin vakuuttunut miten ne sopisi yhteen.
Kannattaa näköjään useamminkin ottaa riskejä, koska musta näistä tuli aika kivat!


Pikkurillissä ja nimettömässä on miitistä saatu Essien Big Spender,
joka osoittautui varsin kivaksi kaveriksi - peittää yhdellä, levittyy nätisti ja kuivuu hyvin!
Sävykin on kaunis, eikä mulla taidakaan tälle dupea olla.
Pitsinauhat on water decalsit, joista mulla ei ole mitään muistikuvaa mistä ne on hommattu.
Luulisi kuitenkin samantyylisiä löytyvän useammastakin paikasta.

Zoyan Carey, jota on keskisormen lisäksi peukussa, on myös sellainen turvalakka,
joka peittää parhaimmillaan yhdellä ja kuivuu myös hyvin, levittyykin raidoittumatta.
Käytin Nail Vinylsejä kuvion tekemiseen,
peukaloa en älynnyt kuvata, mutta se on muuten samanlainen,
kolmio on vain sisältäkin "väritetty".
Tykkään noista vinyyleistä hurjasti, ja tilauskin tuli nopeasti.

Etusormiin laitoin Color Clubin Gift of Sparklea, joka peitti hyvin kahdella kerroksella.
Glitterin pohja on tumman sininen, mutta toisen kerroksen jälkeen sitä ei erotu ollenkaan.
 

Näillä mä meinaan viihtyä vielä huomisenkin!

En oikeen tiedä mikä flunssa muhun yrittää taas iskeä,
viimeksi olin hiihtolomalla kuumeessa ja nyt on eilisestä ollut kurkku ihan tajuttoman kipeä.
Muutenkin on sellainen, no tukkoinen ja hidas olo. Tosin hidas mä taidan olla aina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti