6.1.2015

joululahjaringin paketit

Muistatte varmaan, että pääsin osallistumaan
Mellan, Fanin, Eekun ja Maaritin kanssa joululahjarinkiin?

Avasin paketit maltamattomana jo joulua ennen, matkaa edeltävänä sunnuntaina.

Ensimmäiseksi Fanin paketti;

Nätisti pakattu ja suklaata, tää lupaa hyvää...


 Muumiteetä, suklaatikkari, konvehteja, suihkugeeliä, kynsitarroja, käsirasvaa,
washiteippi, kynttilöitä, meikkitms.pussukka ja kaksi lakkaa, vau !
Söpö lumiukko-suihkugeeli on ihanan talvinen,
tuoksuna "maustettu appelsiini ja karpalo". Samoin nuo kynttilät,
vaikka paketissa ei tarkemmin lukenutkaan mikä se tuoksu niissä on.
Oon istunut pitkään nenä kiinni tuikuissa ja miettinyt,
mikä se olis, kun on kuitenkin niin tuttu..
IsaDoran ranskislakka pääsee heti seuraavan kerran kokeiluun,
kun ranskiksen teen (ei siis ihan heti kannata odotella..:D)
Mutta tuo Polish Me Silly, voi apua mikä upeus se onkaan !


Kuva ei todellakaan ole mitä parhain, mutta kyllä tuosta nyt jotain näkee.
Cosmic  Kisses on siis multichrome, jonka sävy vaihtelee erilaisesta punaisista oranssiin,
pinkkiin ja violettiin. Seassa on myös pienenpientä sinistä hologlitteriä,
joka tekee lakasta kyllä u p e a n . (Ymmärsittehän jo varmasti, että todella tykästyin tähän?)

Kiitos Fani !
Kurkkaa tästä, millaisen paketin Fani sai minulta.

Seuraava lahja on Eekulta.


Teetä, käsirasvaa, kosteuspyyhkeitä, kynsiharja, palasaippua, kanelintuoksuisia kynttilöitä, kynsikoristeita, hiuspanta, pikkupyyhe"leivos" ja nappeja.

 Nämä napit on ihan tajuttoman suloisia, ja mietin jo mihin näitä voisi käyttää!
IhQ- teetä olen jo ehtinyt maistamaan, ja kyllähän se vaahtokarkilta tuoksui,
muttei makuun asti yltänyt. Rakastan kanelia, joten nuo kynttilätkin oli ihan nappivalinta!
Kiitos Eekku, tästä voi katsoa millaiset yllärit mulla oli hänelle.

Sitten Mellan paketin kimppuun!

 

 Oooh! Askartelujuttuja, kasvonaamio, teetä, tuikkuja ja tuollainen pussukka. 
Mä olen ihan hulluna erilaisiin askartelupapereihin, enkä varmaan ikinä saa käytettyä kaikkia, eh.
Myös raparperi-kerma tee kuulostaa ja tuoksuu houkuttelevalta!
Saatiin lahjoiksi eripuolilta lähemmäs 20 pakettia teetä,
joten ihan heti ei tarvitse ostaa uusia..:D
Hopeisessa pussissa oli sukkahousut, jotka on kyllä ihan mun tyyliset!
Niistä en kuitenkaan saanut hyvää kuvaa, joten joudutte odottamaan
että saisin taas asukuvia joskus otettua.


Kiitos Mellalle tosi kivasta paketista, en malta odottaa että kerkeän askartelemaan jotain !
Tässä Mellan postaus saamistaan lahjoista.



Ja viimeisenä, muttei suinkaan vähäisimpänä,
Maaritin lahja.
Olin ilmeisesti liian innoissani kun hain tämän paketin eilen postista,
etten edes ehtynyt ottaa kuvaa ennen lahjapaperien auki repimistä.
 

 Ja lisää teetä, oii ♥
 Suklaata, tarroja, kynsikoristeita, huulirasvaa, rannekoruja, kynttilä,
minihuulipunia, muumirasia ja kaksi lakkaa. 

Tuollasta EOS- huulirasvaa mä oon katsellut mm. Sokoksella pitkään,
joten ilahduin hirmuisesti kun tämän paketista sain ! Tangerine- tuoksu on mukavan raikkas.
Muumirasiasta ja suklaasta nyt ei voi muuta sanoa, että oikeaan osui Maarit nämä valitessaan.
Tuo kynttilä tuoksuu tosi voimakkaasti jouluisilta mausteilta, mikä on ihanaa.
Usein tuoksukynttilät ei hirveästi lopulta polttaessa tuoksu,
mutta uskon että tämä on erilainen tapaus.
Rannekorutkin oli kivat, ne ei vaan pysy mun käsissä millään :D

 Nää Avonin pikkiriikkiset punat on ihan älyttömän söpöjä !

 Essence Once Upon a Time... Nätti kuparinen shimmer, tällaista ei (muistaakseni) löydykään !


 Essence Baby, Baby, Ooh. Arvaatte varmasti jokainen, mikä biisi mulla soi päässä..:D
Violetti, jossa hyvässä valossa ja kulmassa on pinkkiä ja sinistä shimmeriä.
Nätti, toivottaavasti tuo shimmer näkyy myös kynnellä !

Kiitos Maarit, ja tässä vielä postaus Maaritin saamista paketeista.

Oli ihanaa päästä mukaan näiden naisten joululahjarinkiin, ja pidin kaikista lahjoista!
Kiitos vielä Fani, Mella, Eekku ja Maarit :)

6 kommenttia:

  1. Kiva että tykkäsit ja kivoja paketteja sait muiltakin

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Oli kyllä tosi kiva päästä mukaan tällaseen !

      Poista
  3. Ihania paketteja olet saannut myös ja vielä kerran kiitos UPEASTA lahjasta <3!
    Mä rakastan YANKEE CANDLE:n kynttilöitä , harmi vaan , että maksaa suomessa hunajaa :,(!

    Sulle on tulossa vielä pari pikku juttua liittyen tuohon lahjaan , saat varmaan jo tän viikon aikana , toivotaan .. vein maanantaina kirjeen postiin ... :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänään sain, kiitos ! Helmiä mä olen vähän haaveillutkin omistavani enemmän...;)
      Mä en ollut tuosta Yankee Candlesta kuullutkaan aiemmin, mutta pitää tutustua enemmän !

      Poista